جمعه، 31 فروردين، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

پیام تبریک محمدی کیادهی به مناسبت هفته قوه قضاییه

بسم الله الرحمن الرحیم ضمن نکوداشت یاد و نام همه شهدای دستگاه قضایی، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را بر همه مدیران، کارکنان و قضات شریف این مجموعه تبریک می‌گویم.

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن نکوداشت یاد و نام همه شهدای دستگاه قضایی، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را بر همه مدیران، کارکنان و قضات شریف این مجموعه تبریک می‌گویم.



یاد شهدای هفتم تیر و حادثه تروریستی انفجار مرکز حزب جمهوری اسلامی ایران و در صدر همه یاد و نام سیدالشهدای انقلاب اسلامی، معمار نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران شهید آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی را گرامی می‌داریم.

همچنین یادی می‌کنیم از شهیدان مازندرانی این حادثه تروریستی «حجت الاسلام شهید عبدالوهاب قاسمی»، «حجت الاسلام شهید عبدالحسین اکبری»، «حجت الاسلام شهید عماد الدین کریمی بیژنی‌نژاد» و «شهید عباسعلی ناطق نوری» و برای شادی روح آنان صلوات می‌فرستیم.

نظام قضایی مستقل و قانونمند در هر کشوری یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه با فساد، پیشگیری از انحرافات اداری و همچنین اصلاح امور جامعه است و ما خوشحالیم که قوه قضاییه به‌ویژه در سه سال اخیر و با آغاز دوران مدیریت آیت الله سید ابراهیم رییسی در این زمینه خوش درخشید و گام‌های بلندی به سوی توسعه قضایی برداشت.

اینجانب ضمن قدردانی از زحماتی که عوامل و نیروهای دستگاه قضایی ازجمله رییس‌کل دادگستری استان برای احیای کارخانه‌ها و واحدهای کارگری و تولیدی متحمّل شدند، یرای همه این عزیزان آرزوی سلامت و سعادت دارم.