جمعه، 7 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

پیام محمدی کیادهی به مناسبت چهاردهم خرداد ماه؛ سالروز ارتحال امام خمینی (ره

بسم الله الرحمن الرحیم  سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آیدانتظار فرج از نیمه خرداد کشم ........

بسم الله الرحمن الرحیم

 سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم ........

فرارسیدن 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را به همه دلدادگان پیر جماران تسلیت می‌گویم و به روح عرشی آن یگانه بی‌نظیر درود می‌فرستم.

امروز انقلاب اسلامی ایران که به اراده خدا و با رهبری امام خمینی(ره) و لبیک مردم پس از سال‌ها مبارزه به پیروزی رسید، در اوج اقتدار است و همین امر نشان می‌دهد میراث خمینی، جاودان و ماندگار بوده و ان‌شاالله تا ظهور حضرت صاحب‌الامر و الزّمان(عج) خواهد بود.

روزی که روح خدا به خدا پیوست، در تاریخ معاصر و برای جوانان انقلابی، خانواده‌های معظم شهدا و همه مردم، اتفاق تلخ و شوک سنگینی بود اما همان قدرتی که کشتی انقلاب را در میان توفان‎ها از 15 خرداد 42 به حرکت درآورد تا در 22 بهمن 57 به ساحل پیروزی رساند، همان قدرت با انتخاب رهبری معظم انقلاب به عنوان جانشین و ادامه همان مسیر با قدرت، نشان داد که به بیان امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه، «با رفتن یك خدمت‌گزار در سدّ آهنین ملت، خللی حاصل نخواهد شد و تا روح تعهد در جامعه برقرار است كشور عزیز از آسیب دهر مصون است».

«خمینی روح خدا بود در کالبد زمان و روح خدا جاودانه است». یاد روح خدا را گرامی می‌داریم و برای شادی روح آن امام سفرکرده و همه شهیدان صلوات می‌‎فرستیم.

محمدی کیادهی