شنبه، 8 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

پیام تبریک محمدی کیادهی به مناسبت سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر

بسم الله الرحمن الرحیم امام خمینی(ره) : خرمشهر را خدا آزاد کرد. سوم خرداد روز آزادسازی شهر خون از دست ارتش بعث را گرامی می‌داریم.

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره) : خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سوم خرداد روز آزادسازی شهر خون از دست ارتش بعث را گرامی می‌داریم.

برای بسیاری از تحلیلگران جنگ، دوران دفاع مقدس به قبل و بعد از عملیات بیت‌المقدس و سوم خرداد 61 تقسیم می‌شود. این تحلیل‌نویسان بر این باور هستند ایمان و خودباوری که روز سوم خرداد 61 و بعد از برافراشته شدن پرچم سه رنگ الله نشان بر گنبد مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز درآمد، موجب شد خرمشهرهای زیادی باز شود و فتوحات بسیاری در جبهه‌های دیگر نیز به دست آید و صدام معدوم نیز برای همیشه از فکر احمقانه فتح تهران کوتاه بیاید.

نبرد جوانان سپاهی، ارتشی و بسیجی در عملیات بیت‌المقدس، گویای دست بالای توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر ارتش بعث بود که از طرف شرکای خارجی‌اش حمایت و هدایت می‌شد و موجی از ترس و احساس شکست در روحیه ژنرال‌های حزب بعث ایجاد کرد.

خودباوری جوانان و دلاورمردان غیوری که تنها به ایمان خود تکیه داشتند و گوش بر فرمانده پیر خود در جماران، چنان دشمن بعثی را در لاک ترس و وحشت فرو برد که تا پایان جنگ، از او جدا نشد و شکست‌های بی‌شماری بر سر دشمن آوار کرد.

امروز و در سی و نه سالگی فتح خرمشهر، یاد و نام همه شهیدان به‌ویژه سردار شهید «محمد جهان‌آرا» فرمانده سپاه خرمشهر و امام شهیدان را گرامی می‌داریم و با مولا و مقتدای‌مان رهبر معظم انقلاب تجدید عهد می‌کنیم که اگر روزی دشمن خیال باطل داشت، مانند سپاه سوم خرداد، حماسه‌آفرین باشیم و متجاوزان را از اقدام خود پشیمان کنیم.

محمد حسن محمدی کیادهی