جمعه، 7 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

پیام تبریک محمدی کیادهی به مناسبت روز جهانی هلال احمر

بسم الله الرحمن الرحیم 8 ماه می «18 اردیبهشت» روز جهانی هلال احمر بر همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر مازندران مبارک باد.

بسم الله الرحمن الرحیم


8 ماه می «18 اردیبهشت» روز جهانی هلال احمر بر همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر مازندران مبارک باد.

جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای منحصر به فرد است که با توجه به توان عضو گیری و استفاده از ظرفیت افراد عادی، خیّرین و مجموعه‌های غیردولتی و خصوصی توانسته است آنگونه که در ماده دو اساسنامه این جمعیت آمد، برای «تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها و برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ‌گونه تبعیض میان آنها» تلاشی موفقیت‌آمیز داشته باشد.

امروز گستره فعالیت هلال احمر مازندران از شهرها به روستاها امتداد یافت و با احداث «خانه‌های هلال» در مسیر توسعه پایدار روستاها نیز گام بر می‌دارد و این تلاش‌ها را نمی‌توان با هیچ زبانی، بیان کرد و آن‌گونه که شایسته است از این تلاش‌های صادقانه قدردانی کرد.

محور و بنیان برنامه‌های جمعیت هلال احمر، بر نوع‌دوستی و عشق بنا شده و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های بهداشتی، عمرانی تا اجتماعی و حوادث غیرمترقبه را شامل می‌شود.

بر دستان همه امدادگران هلال احمر استان بوسه می‌زنیم و از خدای مهربان می‌خواهیم به اندازه لطف بی‌منّت و عشق خالصانه‌ای که این عزیزان به مددجویان، شهروندان و روستاییان می‌دهند از دریای بی‌پایان فضل خالق مهربان بهره‌مند شوند.

همچنین تلاش هدفمندی که جمعیت هلال احمر مازندران در به کار گرفتن ظرفیت شمار قابل توجهی از جوانان به عنوان داوطلب در فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و بشردوستانه دارند را می‌ستاییم و این اقدامات را زمینه‌ای برای شکوفا شدن مهارت کار تیمی و گروهی در جوانان استان می‌دانیم.

اینجانب به عنوان فردی که به‌موازات مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی، چند سال به‌عنوان عضو هیأت اجرایی جمعیت هلال احمر استان مازندران، افتخار همکاری با این مجموعه را داشتم و از نزدیک شاهد تلاش کارکنان، مدیران و نجاتگران جمعیت بودم، این روز را به آنان تبریک می‌گویم و برای همه این عزیزان موفقیت و سعادت آرزو دارم.

محمدحسن محمدی کیادهی