جمعه، 7 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

اولبن نشست خبری بابایی کارنامی به همراه محمدی کیادهی رئیس شورای اسلامی شهرداری ساری با خبرنگاران

عصر روز شنبه 17 خرداد بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود به همراه محمدی کیادهی رئیس شورای کارگری شهرداری ساری و مشاور ارشد ایشان؛ با خبرنگاران در سالن اجتماعات تأمین اجتماعی جلسه ای برگزار کردند.

عصر روز شنبه 17 خرداد بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود به همراه محمدی کیادهی رئیس شورای کارگری شهرداری ساری و مشاور ارشد ایشان؛ با خبرنگاران در سالن اجتماعات تأمین اجتماعی جلسه ای برگزار کردند.

ر ابتدا محمدی کیادهی مدیر باسابقه و چهره سیاسی شهر که در تمام عرصه های سیاسی فرهنگی و ورزشی فعالیت های زیادی داشته است، در باره فعالیت های سیاسی نمایندگان دوره قبل اظهار نظر کردند و ایشان که خود از حامیان دکتر بابایی بوده اند، به بیان انتظارات مردم شهر از نمایندنگان منتخب پرداختند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اثر منفی کرونا بر اقتصاد مازندران، گفت: اگر نگاه به مازندران درست شود، این استان می‌تواند هزینه چند کشور مانند ایران را تامین کند.

علی بابایی کارنامی عصر شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: مجلس باید بر اساس پیام راهبردی رهبری که از استقلال اقتصاد و فرهنگ ناراضی بودند، کاستی‌های گام اول انقلاب را جبران کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما حق پرسش از مسئولان را دارند، گفت: آیا استان مازندران در مقایسه با استان‌های دیگر مانند اصفهان و غیره از شاخص‌های پیشرفت برخوردار است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دعواهای قومی و قبیله‌ای به مازندران و شهرهای‌مان آسیب زده است، تصریح کرد: باید با همگرایی مسئولان و مردم به توسعه استان و کشور فکر کنیم.

بابایی یادآور شد: اگر نگاه درستی به ظرفیت‌های مازندران شود این استان می تواند هزینه چند کشور مانند ایران را تامین کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: با باختن اخلاق مفید نخواهیم بود، باید بدانیم مردم در سرنوشت کشور اثرگذار هستند و باید مطالبات آنان را به درستی منعکس و پیگیری کرد.

بابایی با اشاره به اینکه در حق مردم ساری کوتاهی شده است و در این میان باید اختلاف بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برطرف شود، گفت: فرصتی جز کار و تلاش نداریم و بخشی از مشکلات موجود ناشی از عدم تعامل مطلوب بین مسئولان و نمایندگان است.

وی ادامه داد: ما نیامدیم تا در مقابل مدیران و مسئولان بایستیم بلکه آمدیم تا نگاه را به وحدت و تفکرات مثبت عوض کنیم و در این راستا باید عملکرد به گوش مردم برسد و نقش رسانه ها حائز اهمیت است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بین اینکه نمایندگان ناظر بر عملکرد مسئولان و دولت هستند، اظهار کرد: باید توقعات را متناسب با وظایف نمایندگان تنظیم کنیم چرا که هر نماینده یک کرسی برای سخن گفتن دارد و نقد منصفانه اصحاب رسانه از عملکرد مسئولان کمک کننده است.

بابایی کارنامی در ادامه با تاکید بر تاثیر کرونا بر اقتصاد مازندران گفت: در استان مازندران بیش از ۶۰۰ هزار نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند و ۱۵۰ هزار نفر تنها تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند پس باید با تعامل و هم افزایی مشکلات را حل کنیم.

بابایی با اشاره به اینکه کرونا بیش از یک میلیون شغل را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: پیش بینی می‌شود بیش از سه تا چهار میلیون شغل نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

وی گفت: با نظارت بجا و به موقع حتی با منابع کم و محدود می‌توان خدمات رسانی داشت و اقتصاد ما باید مبتنی بر کردشگری شده و بحث نظارت حلقه‌ی مفقوده است.