جمعه، 7 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

محمدی کیادهی رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری محمدی_کیادهی رئیس شورای اسلامی کار شهرداری مرکز استان در مراسم تجلیل از مدیران_نمونه_کارگری شهرداری ساری گفت: تلاش‌های شما مدیران در این شرایط و مشکلات اقتصادی، حقیقتاً درخور تقدیر است. وی به جامعیت خدمات شهرداری نسبت به سایر ادارات اشاره کرد و افزود: امیدوارم شهرداری_ساری الگوی همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشد؛ جامعیت خدمات شهرداری در هیچ اداره و دستگاهی وجود ندارد و بر این اساس، قبول مسئولیت در شهرداری ایثار و از خودگذشتگی به حساب می‌آید. رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری، به وظیفه ذاتی این شورا اشاره کرد و گفت: هنوز هم با حجم بالای نیروی انسانی شهرداری مخالفم اما وظیفه ذاتی شورای اسلامی کار در همه حال حمایت از همه کارگران شهرداری بوده و هست وما نیز بر این مسئله واقفیم و تمام همت خود را در این مسیر به کار می گیریم. گفتنی است با دستور عباس_رجبی شهردار ساری و پیگیری های شورای اسلامی کار شهرداری، برای نخستین_بار در هفته کار و کارگر از زحمات مدیران نمونه شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه که استخدام_کارگری شهرداری ساری هستند تقدیر شده است. 1

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری محمدی_کیادهی رئیس شورای اسلامی کار شهرداری مرکز استان در مراسم تجلیل از مدیران_نمونه_کارگری شهرداری ساری گفت: تلاش‌های شما مدیران در این شرایط و مشکلات اقتصادی، حقیقتاً درخور تقدیر است.
وی به جامعیت خدمات شهرداری نسبت به سایر ادارات اشاره کرد و افزود: امیدوارم شهرداری_ساری الگوی همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشد؛ جامعیت خدمات شهرداری در هیچ اداره و دستگاهی وجود ندارد و بر این اساس، قبول مسئولیت در شهرداری ایثار و از خودگذشتگی به حساب می‌آید.
رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری، به وظیفه ذاتی این شورا اشاره کرد و گفت: هنوز هم با حجم بالای نیروی انسانی شهرداری مخالفم اما وظیفه ذاتی شورای اسلامی کار در همه حال حمایت از همه کارگران شهرداری بوده و هست وما نیز بر این مسئله واقفیم و تمام همت خود را در این مسیر به کار می گیریم.
گفتنی است با دستور عباس_رجبی شهردار ساری و پیگیری های شورای اسلامی کار شهرداری، برای نخستین_بار در هفته کار و کارگر از زحمات مدیران نمونه شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه که استخدام_کارگری شهرداری ساری هستند تقدیر شده است.

1