سه شنبه، 28 فروردين، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

پیام تبریک محمدی کیادهی به مناسبت عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم عید رمضان آمد و ماه رمضان رفتصد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

بسم الله الرحمن الرحیم


عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت


ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، هلال ماه شوّال و فرارسیدن عید سعید فطر، عید اثبات بندگی را بر همه مومنان روزه‌دار تبریک و شادباش می‌گویم.

در این دقایق و لحظات نورانی و پربرکت عید فطر 1400 شمسی از خدا می‌خواهم این عید را نقطه رهایی همه بندگان روزه‌دار از بند گناهان و لغزش‌ها قرار بدهد.

عید سعید فطر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اعیاد مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی است که نبّی مکرم اسلام (ص) آن را «یوم الجایزه - روز جایزه» نامیده‌اند. از خدای بزرگ می‌خواهم ظهور مهدی موعود، منجی بزرگ عالم بشریت(عج) را به عنوان جایزه روزه‌داران به جهان هدیه بفرماید تا ظهور یوسف فاطمه(س) نقطه پایانی باشد بر درد و رنج همه ملت‌های تحت ستم به‌ویژه ملت مظلوم فلسطین که در این روزها از زمین و آسمان، آماج حملات دشمن صهیونیستی هستند و فریاد دادخواهی‌شان را مدعیان حقوق بشر غربی نمی‌شنوند.

فطر عیدی است به شکرانه یک‌ماه بندگی و رعایت شرایط میهمانی خدا که عیدانه آن دو بار به امر خدا توسط فرشتگان رحمت به بنده روزه‌دار تقدیم می‌شود، یک بار در صبح روز عید و بار دوم در روز قیامت و هنگام عبور از پل صراط و ما از خالق مهربان می‌خواهیم به حق این دقایق ، الطاف ویژه خویش را نیز در زندگی، به مردم متدین و ولایتمدار استان مازندران و شهر ساری عنایت کند.

محمد حسن محمدی کیادهی