شنبه، 1 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

پیام تبریک محمدی کیادهی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

به نام آنکه جان را فکرت آموختچراغ دل به نور جان برافروخت

به نام آنکه جان را فکرت آموخت
چراغ دل به نور جان برافروخت


فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم بر همه معلمان عزیر شهر و استان مبارک باد.

یاد شهید فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و همه معلمان و دانش‌آموزان شهید را گرامی می‌داریم و برای شادی روح‌شان صلوات می‌فرستیم.

برای ما که در فرهنگ دینی و اسلامی رشد کردیم، افتخاری بالاتر از این برای معلمان وجود ندارد که پیامبر اسلام(ص) خود را یک معلم می‌دانستند و مراجع بزرگی چون امام خمینی(ره) معلمی را شغل انبیاء معرفی کردند.

معلم در همه فرهنگ‌ها و از دیرباز واژه‌ای شایسته احترام و حتی مقدس بوده است و علت آن این است که معلمان با تزریق دانسته‌های مورد نیاز یک انسان برای بهتر زیستن در این جهان، به ذهن و جان فرزندان ما ارزش و اعتبار می‌بخشند و با تربیت فرزندان، آینده و فردای جامعه را می‌سازند.

دستگاه تعلیم و تربیت استان مازندران به برکت وجود آموزگاران، معلمان و دبیران فداکار همواره جایگاهی ویژه در مقایسه با سایر استان‌های کشور داشته و این امر در موفقیت دانش‌آموزان استان در کنکور و المپیادهای علمی سال قبل یک بار دیگر بر همه ثابت شد.

در یک‌سال و سه ماه اخیر که ویروس کرونا شایع شد و مدارس را تعطیل کرد نیز شاهد فداکاری معلمان و فرهنگیان بودیم که آموزش را در فضای مجازی پیش بردند اما اجازه ندادند با تعطیلی مدارس، تعلیم و تربیت تعطیل شود.

این هفته را به همه معلمان و فرهنگیان، کارکنان و مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش تبریک و به این عزیزان «خداقوت» می‌گویم و برای‌شان آرزوی موفقیت در دنیا و سعادت در آخرت دارم و این ایام را به همه آنان تبریک می‌گویم.

 

محمدی کیادهی