جمعه، 31 فروردين، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

پیام محمدی کیادهی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم   شَهرُ رَمَضان الَّذی اُنزِلَ فیهِ القُرآنُ هُدیً لِلنّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الهُدی وَ الفُرقان....

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شَهرُ رَمَضان الَّذی اُنزِلَ فیهِ القُرآنُ هُدیً لِلنّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الهُدی وَ الفُرقان....

 

فرارسیدن ماه صیام، ماه قرآن و ماه هدایت بندگان را بر همه مومنان روزه‌دار تبریک می‌گویم.

 

برای همه شهروندان و مردم عزیز در این نخستین روز از ماه رمضان 1400 شمسی، دعا می‌کنم توفیق بهره‌مندی از این ماه قرآن به ویژه لیالی قدر که برابر برخی روایات «فاصله زمین و آسمان در این شب‌های نورانی به کمترین حد خود می‌رسد» را از سوی صاحب این ماه که خدای بزرگ است و همه ما مهمان سفره خدا هستیم، هدیه بگیرند.

 

همچنین آرزو دارم به برکت این ماه و به حرمت لب‌های خشک روزه‌داران در دقایق پایانی روز، خداوند عنایات ویژه خود را شامل همه ملت عزیز ایران و ازجمله مردم ساری و مازندران بفرماید و مشکلاتی که در اقتصاد و معیشت مردم به واسطه کرونا و رکود اقتصادی ایجاد شد، با رونق و برکت برای همیشه مرتفع گردد  و این روزهای تلخ،  خیلی زود به خاطر تبدیل شود.

 

همچنین در این ماه عزیز، یاد همه شهدا، بزرگان شهر و درگذشتگان را گرامی می‌داریم که روزگاری در کنار ما بودند، در امور مهم ما را راهنمایی می‌کردند و امروز در جوار رحمت حق آرمیده‌اند، برای شادی روحشان در روز نخست ماه مبارک رمضان، فاتحه‌ای می‌خوانیم  و از همه شهروندان عزیز می‌خواهم این برادر کوچک خود و این فرزند ساری را نیز از دعای خیر خود محروم نسازند.

 

محمد حسن محمدی کیادهی