سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

با کاندیدای هیأت فوتبال؛ محمدی: تفکیک جنسیت در فیفا ممنوع است؛ استفاده از جوانان در هیأت فوتبال جزو واجبات است

در شب دوم محمد حسن محمدی کیادهی آنلاین شد و بر خلاف شب گذشته، زیرکانه به سوالات فوتبالی ها و مخصوصا اعضای مجمع پاسخ داد.

در شب دوم محمد حسن محمدی کیادهی آنلاین شد و بر خلاف شب گذشته، زیرکانه به سوالات فوتبالی ها و مخصوصا اعضای مجمع پاسخ داد.

به گزارش مازند اسپرت فوتبالی ها که چند روزی است با حضور اعضای مجمع، پویش تغییر به راه انداختند، هر شب با یکی از کاندیدا به گپ و گفتگو می پردازند.بعد از حضور محمد هادی خلردی در شب نخست و ، در شب دوم محمد حسن محمدی کیادهی آنلاین شد و بر خلاف شب گذشته، زیرکانه به سوالات فوتبالی ها و مخصوصا اعضای مجمع پاسخ داد.

محمد حسن محمدی کیادهی در گروه #پویش_تغییر در پاسخ به سوال یکی از اعضا در خصوص اینکه خیلی از تیم های فوتبال ما از بین رفتند و برای رونق و کیفیت لیگ مازندران چه برنامه ای دارید، اظهار داشت : ما باید برگردیم و ببینیم آن زمان آن تیم ها چگونه پایدار بودند و فعالیت می کردند. آنها را تقویت کنیم و ببینیم تیم های قدیمی ما چگونه منحل شده اند. باید بررسی کنیم و بتوانیم دوباره تیم های خوبی را به فوتبال مازندران هدیه کنیم.

کاندید احراز پست ریاست هیات فوتبال مازندران در بخشی دیگر در پاسخ به سوال بحث حمایت از فوتبال و فوتسال بانوان، گفت : در اساسنامه و آیین نامه های فدراسیون و هیات های ورزشی هیچ جایی تفکیک برای بانوان و آقایان قائل نشدند. اصلا تفکیک جنسیت در فیفا ممنوع است. یعنی تبعیض جنسیت! به همین خاطر به اندازه ای که به فوتبال مردان توجه می شود به همان اندازه باید به بانوان نیز باید توجه شود. ما تلاش میکنیم تا این تبعیض را از بین ببریم.

محمدی کیادهی در ادامه در خصوص موضوع جوانگرایی در هیات فوتبال مازندران، بیان داشت : جوانگرایی در پیام مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بعنوان اصل است و عنوان کردند که باید از جوانان در کارها استفاده شود و طبیعی است که تمام کادر یک مجموعه جوان هستند. امکان دارد مدیر پیشکسوت باشد ولی در کمیته ها و پست ها و معاونت ها از جوانان استفاده گردد. استفاده از جوانان در هیات فوتبال جزو واجبات است.

وی در پاسخ به سوال یکی از روسای هیات های شهرستانی در خصوص ( دیدگاهش نسبت به شهرهایی که از نظر اقتصادی ضعیفتر نسبت به شهرهای دیگر استان هستند ولی در عوض استعدادهای خوبی در این شهرها نهفته است و تیم های خوبی در سطح استان و کشور فعالیت میکردند ولی بدلایل ضعف اقتصادی و عدم جذب اسپانسر قادر به ادامه نیستند چیست؟ ) گفت : در این خصوص زیرساخت ها باید درست شود. وقتی هیات فوتبال شهرستان ها دفتر کار درست حسابی ندارند، فکس ندارندو یک جایگاهی که بتوانند آنجا فعالیت داشته باشند ندارند، چطور می توانند درخواست کمک داشته باشند و این درخواست انها محقق شود!؟ به همین خاطر زیرساخت های فوتبال استان باید درست شود و این کار سخت نیست و می شود اینکار را انجام داد و اگر من انتخاب شوم این کارها جزو برنامه های راحت من خواهد بود.

کیادهی در پاسخ به این سوال که : برنامه دقیق شما برای اداره ی داوری فوتبال استان در سه بخش فوتبال، فوتسال، و ساحلی آقایان و بانوان چه است و از چه کسانی برای پیشبرد اهدافش استفاده خواهد کرد!؟ گفت : فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی ، بانوان و آقایان باید فعال شوند و باید کسانی که در این کمیته ها فعال هستند باید پویا باشند. باید تمام وقت در خدمت ورزش باشند و باید با برنامه باشند و این افراد هستند که می توانند باعث پیشرفت شوند. این افراد هستند ولی الان کنار گوشه حضور دارند و استفاده ای از ان ها نمی شود.

وی در خصوص سوال اینکه علت پایین آمدن استقبال از لیگ ها در مازندران پاسخ داد و گفت : لیگ برتر فوتسال استان باید فعالانه حضور داشته باشند. باید مشکلات تیم ها را بررسی کرد و باید اسپانسر ها تقویت بشوند. اسپانسرها باید شناسایی بشوند. اسپانسر ها در خواست هایی دارند که باید به انها توجه شود.

محمدی در پاسخ به این سوال که هدفش از نام نویسی چه بود و آیا توانایی اداره هیات فوتبال را دارد یا خیر!؟ گفت : هدف من از نام نویسی این بود که من مدت ۳۰ سال که در فوتبال سربازی می کنم و برای این خانواده بزرگ خدمت می کنم. من به تمام این زیر و بم ها آشنا هستم. یعنی عملا تمام این ها را لمس کردم.

وی در خصوص شفاف سازی مالی در هیات فوتبال مازندران گفت : شفاف سازی امروز قانون شد و الان شفاف سازی مورد حمایت دستگاه های اجرایی و نظارتی قرار گرفته است و ما نیز در صورت حضور در هیات فوتبال قطعا شفاف سازی مالی خواهیم داشت .

این کاندید در خصوص تفرقه شرقی و غربی در استان گفت: گلایه ها زمانی به وجود می آید که من وظیفه خودم را به درستی انجام ندهم. و اگر کسی گلایه کرد من باید قبول کنم. من بحث شرق و غرب مرکز استان را اصلا قبول ندارم برای اینکه ما یکپارچه هستم و یک هم استانی هستیم.

محمدی در خصوص ارتباط با فدراسیون نشینان و بحث استفاده از ظرفیت ها گفت : ما بالاترین ارتباط را در طول این سالها  با فوتبال داشتیم. آقای بهروان از استان مازندران به حدی رشد داشت که تا یک قدمی فدراسیون فوتبال پیش رفت. پس این ارتباط برقرار بود اما نتیجه چه شد !؟ فقط برقراری ارتباط کاری را پیش نخواهد برد. اینکه این ارتباط چه خروجی داشته باشد خیلی مهم است. فدراسیون نشینان انجا نشسته هستند و خیلی هم خوشحال می شوند که شخصی از مازندران به پیش آنها برود و حتی ماهی سفید و یک کیسه برنج و پرتغال و .. از نعمات مازندران را هم سوغات بدهند. اما مهم این است که این ارتباطات نتیجه داشته باشد.

 

گفتنیست؛ فوتبالی ها با راه انداختن این کمپین یکصدا خواستار تغییر اساسی در هیات فوتبال مازندران هستند و خواستار شخصی هستند که بتوانند در بدنه هیات فوتبال تغییرات اساسی شکا دهد. قابل ذکر است، امشب جمعه ۲۶ دی ماه؛ جمشید پازوکی بعنوان کاندید سوم به سوالات پویش تغییر و اعضای مجمع پاسخ خواهد داد.