جمعه، 31 فروردين، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

محمدی کیادهی در نشست هم اندیشی با کارگران نمونه شهرداری

+ به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در نشست هم اندیشی با کارگران نمونه شهرداری ساری با بیان اینکه بخش كارگری در شهرداری پیشانی عمل و پیش برنده امورات است، اظهاركرد: خدمت‌رسانی توسط كارگران شهرداری خدمتی بی منت و بی وقفه است. وی افزود: مجموعه شهرداری ماموریت خود را با هدف استفاده از ظرفیت درون سازمانی برای خدمت‌رسانی با کیفیت و کمیت بالا به شهروندان تعریف کرده که در این مسیر،تلاش صادقانه کارگران ستودنی و ارزشمند است. اینجانب به شخصه قدردان زحمات آنان هستم. از تمامی کارگرانی که در عرصه مواجهه با ویروس کرونا تمام قد ایستاده اند، خصوصاً همکارانم در سازمان آرامستان و خدمات شهری سپاس ویژه دارم. شهردار ساری بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری مراسم تجلیل درخور همت عالی کارگران شهرداری شده است، گفت: بدون تردید در آینده ای نزدیک با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر این مراسم برگزار خواهد شد. رجبی با یادآوری اینکه مشکلات کارگران شهرداری برای اینجانب ملموس بوده و با آن آشنایی دارم، گفت: مجموعه شهرداری در راستای مرتفع نمودن مشکلات پیش روی کارگری حرکت می نماید و بحمدالله در روزهای گذشته مشکل بیمه تامین اجتماعی کارگران که در گذشته مغفول مانده بود، حل شد. وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کارگران ستون فقرات اقتصاد این کشور هستند، مجموعه شهرداری برای آن که به سلامت حرکت کنند نیازمند آن است که همه مدیران و همه کارگران در کنار هم باشند و خود را اعضای یک خانواده بدانند، خانواده بزرگ شهرداری ساری. . محمدی کیادهی رییس شورای اسلامی کار شهرداری ساری، در این نشست اظهار کرد: قشر زحمتكش كارگر به عنوان نيروهاي اصلي كار در هر حوزه اي از جمله شهرداري به شمار مي‌آيند. وی افزود: شورای اسلامی کار شهرداری ساری همه تلاش خود را در حل مشكلات كارگري بكار برده و از هيچ كوششي در زمينه بهبود روند وضعيت اين قشر زحمتكش جامعه دريغ نمی‌کند. رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری گفت: كارگران شهرداري نقش بسزايي در پيشبرد اهداف و وظايف محوله شهرداري دارند و لايق و شايسته بهترين خدمات هستند. گفتنی است، با توجه به اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی و محدویت در زمینه تجمع به دلیل شیوع ویروس کرونا، این نشست با حضور تعدادی از کارگران نمونه به نمایندگی از دیگر کارگران نمونه شهرداری برگزار شد. لینک خبر شهرداری ساری: تلاش می کنیم شهرداری را به جایگاه واقعی خود برسانیم

+

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در نشست هم اندیشی با کارگران نمونه شهرداری ساری با بیان اینکه بخش كارگری در شهرداری پیشانی عمل و پیش برنده امورات است، اظهاركرد: خدمت‌رسانی توسط كارگران شهرداری خدمتی بی منت و بی وقفه است.
وی افزود: مجموعه شهرداری ماموریت خود را با هدف استفاده از ظرفیت درون سازمانی برای خدمت‌رسانی با کیفیت و کمیت بالا به شهروندان تعریف کرده که در این مسیر،تلاش صادقانه کارگران ستودنی و ارزشمند است. اینجانب به شخصه قدردان زحمات آنان هستم. از تمامی کارگرانی که در عرصه مواجهه با ویروس کرونا تمام قد ایستاده اند، خصوصاً همکارانم در سازمان آرامستان و خدمات شهری سپاس ویژه دارم.
شهردار ساری بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری مراسم تجلیل درخور همت عالی کارگران شهرداری شده است، گفت: بدون تردید در آینده ای نزدیک با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر این مراسم برگزار خواهد شد.
رجبی با یادآوری اینکه مشکلات کارگران شهرداری برای اینجانب ملموس بوده و با آن آشنایی دارم، گفت: مجموعه شهرداری در راستای مرتفع نمودن مشکلات پیش روی کارگری حرکت می نماید و بحمدالله در روزهای گذشته مشکل بیمه تامین اجتماعی کارگران که در گذشته مغفول مانده بود، حل شد.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کارگران ستون فقرات اقتصاد این کشور هستند، مجموعه شهرداری برای آن که به سلامت حرکت کنند نیازمند آن است که همه مدیران و همه کارگران در کنار هم باشند و خود را اعضای یک خانواده بدانند، خانواده بزرگ شهرداری ساری.
.
محمدی کیادهی رییس شورای اسلامی کار شهرداری ساری، در این نشست اظهار کرد: قشر زحمتكش كارگر به عنوان نيروهاي اصلي كار در هر حوزه اي از جمله شهرداري به شمار مي‌آيند.
وی افزود: شورای اسلامی کار شهرداری ساری همه تلاش خود را در حل مشكلات كارگري بكار برده و از هيچ كوششي در زمينه بهبود روند وضعيت اين قشر زحمتكش جامعه دريغ نمی‌کند.
رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری گفت: كارگران شهرداري نقش بسزايي در پيشبرد اهداف و وظايف محوله شهرداري دارند و لايق و شايسته بهترين خدمات هستند.
گفتنی است، با توجه به اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی و محدویت در زمینه تجمع به دلیل شیوع ویروس کرونا، این نشست با حضور تعدادی از کارگران نمونه به نمایندگی از دیگر کارگران نمونه شهرداری برگزار شد.

لینک خبر شهرداری ساری:

تلاش می کنیم شهرداری را به جایگاه واقعی خود برسانیم